Informatie naar aanleiding van het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. ETNA neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van de Nationale Veiligheidsraad en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.

Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt zal hij daarom geen handen schudden. Wij verzoeken u onze monteur alleen (dus zonder u of huisgenoten) zijn werkzaamheden in de betreffende ruimte uit te laten voeren. Indien dit niet mogelijk is verzoeken wij u minimaal 3 meter afstand te bewaren. Wij vinden het belangrijk dat onze monteurs bij aankomst en vertrek hun handen wassen met water en zeep. Daar waar handwassen niet mogelijk Is maken onze monteurs gebruik van desinfecterende handgel.

We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek. Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op: voor Nederland 088-8821821 en voor België 053-804536. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.

Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.

Garantieregistratie

Heeft u al ETNA-apparatuur in huis? Wellicht kunnen wij u met de volgende service van dienst zijn:

Registreer uw apparaat
Boek een monteur
Ik ben op zoek naar een handleiding

 

 

Vragen over Service en Waarborg

We zijn telefonisch bereikbaar op: 053 – 80 45 36.

Maandag t/m vrijdag van 08.30u tot 12.30u en van 13.00u tot 17.00u. Behalve op weekends en feestdagen.

Algemene service- en waarborgvoorwaarden